kalo la kat malaysia ada iklan camni..



herm..byk lagi kat you tube..tgk n nilai sndiri..
kadang2 kiter tau...tapi buat2 xtau...

6 comments:

  miya

December 26, 2009 at 11:02 PM

org ada satu folder iklan ni dom.

agak2 lau ad kt msia, berkesan ke? hmm

  Husaini

December 27, 2009 at 11:17 AM

haha..bagus2...
mmg kat mesir dia tayang btol2 kat tv eh??
bley la nak cube wat kat mesia..
sbb thn dpn kan ada nk wat saru channel islamik kat mesia..hehe

  ziarah76

January 2, 2010 at 3:07 PM

saya rasa baguih jugak iklan macam ni ada kat Msia.
kesannya kita tengok dan lihat dulu ...

  Husaini

January 3, 2010 at 1:08 AM

herm..btol3..
mmg bagus pon iklan2 mcm nih..
kadang2 kite bkn tak tau..tapi sajer buat2 tak tau...

  Yard

January 3, 2010 at 4:42 AM

kalau la ada iklan nh kat m'sia
konfem org x merokok
insyaALLAH
he2

  Husaini

January 22, 2010 at 4:09 PM

haha..tu la..
makan dalam btol iklan nih..
mmg patut ada pon kat mesia nih..hehe

Related Posts with Thumbnails